که خدا هست ، خدا هست و چرا غصه ؟ چرا ؟
نوشته شده توسط : روح ا...

 

ماه من!
غصه اگر هست بگو تا باشد!
معنی خوشبختی ،
بودن اندوه است...!
این همه غصه و غم ، این همه شادی و شور
چه بخواهی و چه نه! میوه یک باغند.
همه را با هم و با عشق بچین...
ولی از یاد مبر
پشت هر کوه بلند
سبزه زاری است پر از یاد خدا!
و در آن باز کسی با صدایی آرام و مطمئن می خواند

که خدا هست ، خدا هست و چرا غصه ؟ چرا ؟





:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1389/12/4/3 - - گفته است :
سلام دوست عزيز وبلاگ خوبي داري اگه مايل به تبادل لينك هستي بهم خبربده.

/weblog/file/img/m.jpg
آناهیتا در تاریخ : 1389/11/21/4 - - گفته است :
سلام.ممنون از نظراتتون.من دوست دارم هر کسی که میاد به وبلاگم بتونه از مطالبش استفاده کنه و از یک قسمتش خوشش بیاد.خودمم از همه چی خوشم میاد و در موردش مطلب میزارم. امیدوارم بقیه هم خوششون بیاد و لذت ببرن.بازم ممنون از اینکه نظرتون رو گفتین.امیدوارم بتونم وبلاگمو بهتر کنم با نظرات شما ... خوشحال میشم بازم بهم سر بزنی دوست عزیز و اگه نظری داشتی بگی یا انتقاد . بای بای

/weblog/file/img/m.jpg
reyhaneh در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
شب سردی است و من افسرده،راه دوری است و پايی خسته،تيرگی هست و چراغی مرده،می کنم تنها از جاده عبور،دور ماندند ز من آدمها،سايه ای از سر ديوار گذشت،غمی افزود مرا بر غمها،فکر تاريکی و اين ويرانی،بی خبر آمد تا با دل من،قصّه ها ساز کند پنهانی؛
سلام مرسی که سر زدی خوشحال شدم.اگه موافقی تبادل لینک کنیم


/commenting/avatars/avatar15.jpg
mehdi در تاریخ : 1389/11/16/6 - - گفته است :
MOBARAK BASHE AGH ROOLAH


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: